fbpx

‘Ik geloof in een ijzersterke combinatie van employer branding en interne communicatie.

Da’s eentje van mij šŸ™‚

waarden – interne activatie

“Een ideeĆ«nbus? dat werkt niet!”

Toch wel! Voor Premium Sound Solutions bedacht ik een ganse campagne om hun waarde ‘innovatie’ in de kijker te stellen.

Ik bouwde een content plan op die leidde naar een ‘Global innovation day’ in juni 2021.

Werknemers konden ideeĆ«n indienen via een Idea Collector Box, mee brainstormen tijdens een ‘craft’ of een ‘mind’ sessie of zich inschrijven in heuse Think tank sessies.

Resultaat? zo’n 400 deelnemers op 700 bedienden, 340 ideeĆ«n, 30 groepstrofeeĆ«n en 240 individuele trofeeĆ«n.

Het campagnebeeld van deze actie is een creatie van Jim Van Raemdonck, van coming-soon.be


interne communicatie – intern magazine copywriting

Voor La Lorraine Bakery Group verzorgde ik verschillende jaren de interne communicatie.

Ik schreef er onder andere hun

  • interne magazines (4 edities per jaar),
  • e-nieuwsbrieven (maandelijks)
  • en beheerde er het intranet

Blijf op de hoogte en volg DELSI op LinkedIn of Facebook